7/21/2013

Lata 80 inspiracja - makijaż i stylizacja


I'am rock girl!

Ok. Dzisiaj kolejny post, tym razem zaprezentuje wam sesję z maja, kwietnia (przepraszam nie pamiętam?). Moją modelką była cudowna Monika K. (tutaj link do bloga). Temat: nie charakteryzacja na lata 80 (dlatego nie ma takiej fryzury), ale raczej to co obecnie znajdziemy w sklepach, czyli rzeczy zainspirowane tymi czasami oraz muzyką (ROCK:) To co kocham najbardziej. Wyszła dość fajna sesja. Fotografem był zaprzyjaźniony ze szkołą KOBARU - również wykładowca na charakteryzacji (wielka szkoda, że nie mam zrobionego zdjęcia kiedy zrobił mi ranę na ręce - aż ciekła krew - uspokajam sztuczna krew). Niestety co do listy kosmetyków nie jestem w stanie napisać dokładnych numerków, ale używałam cieni firmy INGLOT, podkład, puder oraz eyeliner KRYOLAN. Przepraszam, tyle pamiętam. Biżuteria oraz ciuchy zakupione w sklepie, bądź pożyczone, nie wygrzebane z szafy. Zdjęcia przerabiałam sama, ale nie są to jakieś drastyczne zmiany. 

Jak zwykle muzyka na początek


A teraz czas na resztę zdjęć





Jeszcze raz dziękuje Monice:) 

2 komentarze: