7/19/2013

Małe zakupy w drogerii Natura

Hej. Dzisiaj nie będzie makijażu ani żadnych informacji ze świata historii film, czy mody tylko lista zakupionych produktów i pierwsze wrażenia. Oczywiście przypadkowo załapałam się na małe promocje. Więc zaczynam:)


Jak widać jakiegoś tam szaleństwa nie ma. Skusiłam się również na dwa produkty marki Catrice, po wielu dość pozytywnych recenzjach innych dziewczyn. 


Ponieważ jestem zadowolona z rzęs marki Essence więc dokupiłam kępki (single lashes). Cena 10,99 zł.


Również Essence, jednak tym razem baza pod cienie. Cena 10,99 zł. Pierwsze wrażenia? Kolor jest dość ciemny, ale szybko się wchłania w skórę. Ładnie wygładza powiekę. Oby tak dalej, jak tylko zauważe kolejne plusy - napisze.


Mała paletka do brwi Catrice, troszeczkę obawiałam się kolorów - jeden jasny brąz, drugi ciemniejszy. Ale ten ciemniejszy idealnie sprawdził się na moich dość ciemnych brwiach. Na razie pozytywne wrażenia. W kasetce jeszcze jest pęseta do brwi oraz mini pędzelek. Cena 16, 99 zł.


Cień Catrice Made To Stay (...). Jaki jest - jeszcze nie wiem. Cena promocyjna 7,99 zł. Jak widać na zdjęciu już troszkę grzebałam:)


I na koniec dwa cudeńka polskiej firmy KOBO (troszkę niedocenianej, a szkoda). Cudowne mieniące się sypkie cienie w promocyjnej cenie po 6,99 zł. Muszę wkrótce zaprezentować je w makijażu.  

2 komentarze:

  1. O jaaa! Mam ten pigment z KOBO, tzn inne kolor, ale jest super! Nie dość, że mega trwały to jeszcze kolory są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wszystkie pigmenty z KOBO są cudowne:)

      Usuń