7/13/2013

Makijaż inspirowany stylem Lany Del Rey

Dzisiaj aż dwa makijaże delikatne z mocnym akcentem w postaci kreski, bądź sztucznych rzęs. Oba wybrałam inspirując się Laną Del Rey, której wizerunek jest tęsknotą za modą dawnych lat. Zazwyczaj makijaż Lany przypomina ten znany już nam z lat 50,60 z mocną akcentowaną czarną kreską. Dla mnie jest taką nostalgiczną panną. Oczywiście nadal walczę dzielnie z aparatem oraz światłem, a raczej jego brakiem w takie zachmurzone dni. Niestety moje brwi również są bardzo nieposłuszne, kiedy u kogoś lubię je poprawiać, malować, moje buntują się bardzo :( Stosowałam również inny klej do rzęs niż sławny już DUO i dupa, widać go, co można zauważyć na zdjęciach.


Uwaga pierwszy makijaż





Lista użytych produktów użytych w obu makijażach:
  • SEPHORA sculpting diske - użyłam rozjaśniacza na górną powiekę :)
  • Paletka SLEEK Shangri - la collection respect (te, które użyłam są zaznaczone gwiazdką)
  • Cień Inglot 467
  • Biała kredka Manhattan snow bunny
  • Tusz do rzęs Bobbi Brown
  • Eyeliner Kryolan black
  • Tusz do rzęs Rimmel scandal eyes mascara
  • Sztuczne rzęsy (?) niestety opakowanie przepadło


Powieka dziwnie opada, więc wydaje się, że kreska jest krzywo, ale spokojnie


już wszystko OK

4 komentarze: