7/11/2013

Makijaż inspirowany stylem Nicki Minaj, na lato


Fanką Nicki Minaj nie jestem, przyznam się, że widziałam tylko jeden jej teledysk. Ale jest coś co zwróciło moją uwagę – styl, kolorystka totalnie szalona, cukierkowa, ale pasująca do letnich dni. Dzisiaj jest również mój debiut zdjęciowy, zostałam totalnie pokonana przez aparat, światło i inne (dlatego od razu przepraszam za zdjęcia - obecnie się uczę:). Efekt? Sami oceńcie. Makijaż prosty do wykonania. Podkreślam, że jest to jedynie inspiracja, a nie wierne odwzorowanie (na dolnej powiece zamiast różowej kreski, wykonałam czarną).W tamtym roku był taki trochę szał na takie kolory, dość odważne. Jakie zaś kosmetyki pasują do stylu Nicki, na dole fotki oraz opis polecanych przez mnie kosmetyków. A na koniec cukierkowy teledysk, jedyny jaki znam, nie moje klimaty muzyczne:)



Lista kosmetyków, które użyłam:
  • Podkład Revlon Photoready 002 vanilla
  • Puder Kryolan Transparentny TL 11
  • Cień żółty prasowany KOBO 103 sunny day
  • Cienie Maxfactor (na zdjęciu poniżej)
  • Tusz do rzęs Bobbi Brown everything mascara
  • Sztuczne rzęsy Oriflame - dramatic look:)
  • kredka do oczu czarna Bourjois
  • Eyeliner Rimmel glam'eyes

Co jeszcze mogę zaproponować? Na pewno jaskrawe kolory, dużo żywych zieleni oraz niebieskich cieni, polecam też eyeliner niebieski firmy Lovely. Obowiązkowo różowe usta, kto się tak pomaluje:)?

  



Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz