7/12/2013

Moja sesja dyplomowa na zaliczenie szkoły wizażu - InSpIrAcJa StYlEm TiMa BuRtOnA

Hej. Kolejny post, tym razem chciałam wam przedstawić moją samodzielną sesję zdjęciową, którą musiałam zorganizować w celu zaliczenia szkoły wizażu. Fotografem, wizażystką i stylistką jestem ja (cóż za skromność), a cudowną modelką Agata Braun. Ale skąd wziął się pomysł?


W jednym z numerów Harper's Bazaar (podajże październikowy numer na Halloween) odbyła się sesja w zwariowanym stylu Tima Burtona (nawet on sam pozuje). Fotografem był Tim Walker (swoją drogą cudowny fotograf, sorry za powtórzenia:)


No ja nie wiem, czy mogę wam tak legalnie pokazywać te zdjęcia z gazety:)

A teraz czas na moją sesje (z 50 zdjęć wybrałam kilka). Na dole link do muzyczki, tak dla klimatu - klikać


 A tu takie przerobione na początek






- Magda no zrób mi zdjęcie z tym znakiem drogowym!



2 komentarze: