7/24/2013

Recenzja podkładów Revlon PhotoReady


Hej. Niestety skasowałam przez przypadek wcześniejszą notkę. Nie wiem jak ja to zrobiłam? Trudno. Tym razem chcę tak krótko przedstawić i napisać recenzję podkładów Revlon PhotoReady. Posiadam w swojej kolekcji kosmetycznej obecnie tylko dwa (mam nadzieje, że z czasem się to zmieni). Jest to 002 Vanilla (jasny, idealny do mojej cery) oraz 008 Golden Beige (bardzo dobry do modelowania twarzy). Oba idealnie się mieszają, więc można uzyskać inny kolor. Podkład zawiera w sobie innowacyjne pigmenty, które odbijają i rozpraszają światło nadając skórze równomierny odcień, nie obciążając skóry (nie ma efektu maski) oraz ukrywając niedoskonałości. Podkład jest bezzapachowy, co jest również plusem. Rozświetla cerę, długo się utrzymuje i nie blokuje porów. Duży plus również za aplikację - pompka jest niezawodna. Co tu więcej dodać? Polecam. Warto polować na dobrą cenę, gdyż w jednym sklepie internetowym jest za 69 zł, a w innym za 49 zł. Ja kupiłam taniej. 


Jasny i ciemny:)


Przegląd wszystkich dostępnych odcieni

3 komentarze:

  1. wlasnie czatuje na promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny
    zapraszam
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nad nim zastanawiałam choć jestem wierna Revlon Colorstay a kupiłam jakąś nowośc nearly naked i troche mnie zawiódł ;/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń