7/30/2013

Trendy jesień-zima 2013/2014 - makijaż

Hej. Nie chcę znowu być spóźniona z  tematem, ale już powoli oswajamy się z nowymi trendami na jesień-zimę 2013/2014. Opiszę zatem nadchodzące tendencje w makijażu, ale przestrzegam przed ślepym naśladownictwem. Warto wybrać to co nam najbardziej się podoba i pasuje. Czego należy się zatem spodziewać? Mocnych kresek niczym Kleopatra, czy przerysowanych brwi? Ale po kolei. Mocno zaznaczone i wymodelowane brwi jako główny akcent. Nie potrzebujemy zatem podkreślać mocno oczu, czy ust. Wystarczy podkład rozświetlający na twarz i delikatny błyszczyk na usta. Poranna toaleta o wiele łatwiejsza. Jeśli jednak nie odpowiada Ci przesadne podkreślanie brwi, na pewno ucieszy fakt, że wszelkie mocne kreski eyelinerem są dozwolone, a nawet kropki, na pokazach pojawiły się nawet metaliczne kreseczki. Co dalej - dla leniwych kolejna propozycja tzw. niedokończony, bądź niedbały smokey eye. Jakie kolory będą królowały na powiekach w nadchodzącym czasie? Burgund (cudowny kolor, który pokochali nie tylko wizażyści ale i projektanci), biel i czerń (klasyka), porcelanowa morela, lawenda i miedź. Na wybiegach również pojawiła się odważna propozycja dla naszych ust - dwukolorowe. Istne szaleństwo:) Będzie zatem futurystycznie, odważnie ale i również naturalnie. To tylko taki mały i szybki przegląd. 
Dom mody Gucci i ten cudowny burgund na oczach
Delikatne i piękne kreseczki na oczach
naturalny look - morela
Ciekawa propozycja dla odważnych
I mocno podkreślone brwi

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się burgund na oczach, niestety sama mam brązowe i nie robi on na nich takiego niesamowitego efektu jak na niebieskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten burgund również bardzo pokochałam, mi też nie pasuje za bardzo, ale coś pokombinuje:)

      Usuń
  2. Uwielbiam mocne kreski na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się podpisuję pod kreskami... te brwi to jakoś tak do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń