7/08/2013

Witam

Witam serdecznie na moim blogu. Mam nadzieję, że będzie więcej czytelników niż tylko ja sama. Wiadomo początki bywają trudne... O czym będzie blog? Szczerze, sama nie wiem. Jestem początkująca wizażystką oraz stylistką, a od października słuchaczką szkoły charakteryzacji i kostiumu. Pasję odkryłam w sobie niedawno, ciągle się uczę. Może zatem pouczymy się razem? Dlaczego nie? Mam pewien pomysł na tego bloga, czas pokaże ile procent planu wykonam. Na pewno będę umieszczała zdjęcia swoich makijaży, porady oraz wszelkie ciekawostki ze świata mody, historii życia codziennego oraz moim hobby (tak, tak to nie tylko wizaż, czyli wszystko to co mnie pasjonuje i chcę się podzielić moją wiedzą). Mam nadzieję, że się uda. Pozdrawiam i życzę cierpliwości sobie oraz innym w dążeniu do celu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz