8/31/2013

Makijaż Cosmic Love - delikatny na lato

Hej. Dzisiaj prezentuję delikatny makijaż w sam raz na upalne dni. Jednym mocniejszym akcentem będzie kreska eyelinerem na powiece oraz mocniejsze usta. Ja osobiście latem nie przepadam za mocnym makijażem, wolę coś delikatniejszego. Cieni użyłam niewiele, delikatnie nanosząc na pędzelek. Dolną powiekę zaznaczyłam niebieskim cieniem. Wykonanie makijażu 15 minut. 
Zapomniałam dopisać tuszu do rzęs :) Użyłam firmy Lovely (ten w żółtym opakowaniu), muszę dokupić inne - bo są rewelacyjne - polecam.

Ciągle coś kombinuje na tym blogu :)

2 komentarze:

  1. numer 117 bardzo mi przypadł do gustu:)chociaż 390 i 395 też bym chętnie przygarnęła:) ciekawe kreski... ja maluję je trochę bardziej klasycznie a te robią takie "kocie oko"... ogólnie rzecz biorąc - interesujący makup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię klasyczne kreseczki, ale czasami można poeksperymentować :)

      Usuń