8/16/2013

Mini zakupy

Hej. Dzisiaj małe zakupy, czyli produkty, które mam zamiar testować przez najbliższe trzy tygodnie, potem umieszczę obszerniejszą recenzję.
W Rossmannie zauważyłam dzisiaj nową serię kosmetyków Lirene o nazwie Youngy 20. A ponieważ była promocja na te produkty, skusiłam się na dwa. 

Płyn miceralny z tańczącymi drobinkami z witaminą C. Pierwsze wrażenie - ładny i delikatny zapach. Cena około 14,99 zł, ale ja kupiłam taniej. 

Krem i żel w jednym z witaminowymi drobinkami (jak na zdjęciu powyżej) do twarzy i pod oczy. Ładnie pachnie, szybko się wchłania, także te drobinki. Czas pokaże jak skuteczny jest ten kosmetyk :) Pojemność około 50 ml. Cena 19,99 zł. Ja kupiłam na promocji o jakieś 7 zł taniej. Nie wiem tylko czy promocje dotyczą każdego Rossmanna.

A na koniec zdesperowana ciągłą walką z moimi stopami kupiłam jeszcze krem na pękające stopy. Jak tylko przetestuje dam znać o jego skuteczności. Cena w promocji coś około 6 zł. Zawsze staram się kupować kosmetyki jak najtaniej, zwłaszcza jak są przecenione. 

Dzisiaj w Trójmieście ładna wakacyjna pogoda :)

7 komentarzy:

  1. Ten krem: wygląda całkiem, całkiem:-) do jakiej cery jest przeznaczony??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nie ma dokładnej informacji, jest on głęboko nawilżający, ma właściwości wygładzające i matujące. Ja mam cerę mieszaną, poużywam trochę i dam znać jak się sprawdza.

      Usuń
  2. ja uwielbiam piankę do mycia twarzy z tej serii... to mój absolutny "must have" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje kremu na pękające stopy. Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem na pękające stopy :) czekam!

    OdpowiedzUsuń