8/29/2013

Nowy makijaż plus nowy lakier do paznokci :)

Hej. Powoli wprowadzam małymi kroczkami zmiany na blogu. Jak na razie ciągle uczę się robienia takich zdjęć, aby były zadowalające dla mnie i dla was również. Niestety ciągle są zbyt ciemne i zamazane, a makijaż jest mniej wyrazisty. Obróbka w programie graficznym nie rozwiązuje sprawy, jakoś nie lubię aż takiego przerabiania zdjęć. Czas pokaże, co wymyślę. Dzisiaj również pokazuję po raz pierwszy na moim blogu całą twarz :) Nie ma sensu pokazywanie tylko samego pomalowanego oka, nie widać za bardzo efektu, o ile coś w ogóle widać. Wkrótce nowe makijaże i inne nowości. A na koniec nowy lakier do paznokci, który pokochałam - taki żuczkowy kolor, zmieniający się w zależności od padania światła. Cudo :) Na dole zdjęcia i info. Makijaż oczywiście taki rudawo - brązowy ze złotym cieniem, mocniejszy. Wiem, moje brwi są zbyt cienkie i muszę coś z nimi zrobić, za bardzo eksperymentowałam. 
 
MISS SPORTY Metal Flip, w drogerii Naturia - cena coś około 9 zł

ZAPOMNIANA LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW :) Aktualizacja:
  • Krem BB Nivea.
  • Puder Kryolan - super matuje twarz w takie upalne dni, polecam.
  • Bronzer Sephora.
  • Eyeliner Kryolan.
  • Cienie do oczu Inglot - tutaj dość pomieszałam kolorki :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy makijaż :) Szkoda, że nie napisałaś, jakich kosmetyków użyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie uświadomiłam sobie, że nie zrobiłam tego, dopiszę potem :)

      Usuń