8/10/2013

TAG - 50 przypadkowych faktów o mnie :)

Hej. Nie miałam okazji jeszcze pokazać całej swojej twarzy, ale dzisiaj pod wpływem chwili postanowiłam napisać 50 faktów o mnie. Ten tag jest bardzo popularny wśród blogerek i vlogerek :) Zanim w końcu dodam nowe makijaże (już wkrótce) troszkę popisze. Czas START.
1. Jestem zodiakalnym skorpionem.
2. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci, najlepiej z różnymi dodatkami.
3. Kocham książki (jak mogę dużo czytam od powieści klasycznych, przez fantasy, science fiction, horrory, czy powieści historyczne, a nawet biografie).
4. Bywam leniwa.
5. Typ domatora, ale jak za długo siedzę w domu to wariuje.
6. Nie mam TV - jak dla mnie bezużyteczne pudło.
7. Jak byłam mała chciałam zostać nauczycielką potem malarką.
8. Nosiłam stały aparat na zęby.
9. Kocham słuchać muzyki z gramofonu, co za tym idzie zbieram płyty winylowe.
10. Jeśli chodzi o muzykę lubię najbardziej dobre brzmienia (rock - najlepiej zespoły z lat 70 czy 80), ale również jazz i klasyka (Mozart :)
11. Nie umiem pływać.
12. Jeśli chodzi o alkohol jestem wybredna, byle co mnie nie bawi.
13. Kocham malarstwo.
14. Jak mam wolną chwilę, to sama coś tworzę (maluję, szkicuje albo tworzę jeszcze coś innego).
15. Kocham kino, najbardziej filmy Lyncha, Burtona, Kubricka, Polańskiego, ale wielu wielu innych reżyserów.
16. Z miłości do kina i sztuki wybrałam dalszą naukę na charakteryzatora (już od października).
17. Kiedyś chciałam studiować skandynawistykę, ale nie wyszło. Jednak już od kilku lat uczę się szwedzkiego, ciężko powiedzieć z jakim skutkiem :)
18. Ciężko mi się zasypia, w pokoju musi być ciemno i panować absolutna cisza.
19. Zawsze boję się krytyki.
20. Moim jednym z małych marzeń jest nauczyć się strzelać z łuku - będę kiedyś dążyła do realizacji tego.
21. Tańczyłam taniec brzucha (belly dance), miałam nawet występy. Jak tylko bardziej się ogarnę wracam do tego, bo kocham tańczyć.
22. Uczyłam się przez rok serbskiego - slawistyka - zrezygnowałam jak zrozumiałam, że tłumaczem nie będę, bo się na to nie nadaje.
23. Jakbym wygrała w totolotka kupuje motor :)
24. Interesuje mnie wiele rzeczy i nigdy nie wiem, czym się zająć w pierwszej kolejności, a dnia nie starcza.
25. W dzieciństwie fascynował mnie kosmos i Dinozaury :):):)
26. Pomidorowa to zupa którą mogłabym jeść bardzo często. Ogólnie za zupami nie przepadam.
27. Kiedyś przez moją współlokatorkę pokochałam gry planszowe - polecam lepsze niż komputerowe, przez mile spędzony czas ze znajomymi.
28. Jestem uparta i zawsze to ja mam rację. Koniec kropka.
29. Troszkę boję się ciemności.
30. W wyborze perfum na pierwszym miejscu kieruję się ceną i wyglądem flakonika (no musi być bardzo ładny).
31. Mało mówię - dlatego wiele osób chyba mnie przez to nie lubi. Po prostu unikam wodolejstwa i gadania o pogodzie.
32. Nie mam prawa jazdy jeszcze.
33. Na rowerze też nie umiem jeździć.
34. Kocham zarówno psy jak i koty, nie kłócę się kto jest lepszy.
35. Cenię sobie szczerość, kłamstwa nie cierpię.
36. Lubię owoce, ale bez skórki. Nawet jabłka obieram.
37. Kocham świeczki, kadzidełka i olejki eteryczne.
38. Jak byłam w podstawówce to pisałam książki dla siebie - miałam etap, by zostać pisarką.
39. Lubie gotować, ale wtedy jak mam na to ochotę.
40. Interesuję się troszkę ezoteryką, ale nie wieże w wróżby w TV, czy horoskopy z gazet.
41. Kolekcjonuje różne talie kart Tarota.
42. Lubie stare polskie filmy i seriale (a kto nie lubi).
43. Stresuję się zawsze bardzo przed egzaminami i rozmowami o pracę.
44. Kocham kawy i herbaty, różne, tańsze, droższe, smakowe, czy dodatkami.
45. Moją ulubioną porą roku jest zima.
46. Nie noszę kolczyków, tylko klipsy (miałam zawsze duże problemy z przebitymi uszami niestety).
47. Jeśli miałabym już TV to wystarczyłoby tylko parę kanałów takich jak: FashionTv, Discovery i National Geographic. 
48. Nie lubię wesel, a raczej całej tej oprawy, muzyki, tańców i zabaw.
49. Jestem pesymistką i czarnowidzem.
50. Mam dużo biżuterii, ale rzadko ją zakładam.

Jestem ciekawa, kto wytrwa do końca. Przepraszam za błędy, ale pisałam szybko bez zastanowienia. Chcę również podziękować za wszystkie komentarze i odwiedziny do tej pory. Mam nadzieje, że z każdym dniem będzie coraz lepiej. Mój blog po miesiącu przekroczył liczbę 2000 odwiedzin. Miło mi bardzo. Pozdrawiam. Myślę że jeszcze trochę i będzie konkurs :) 

2 komentarze:

  1. 50." Mam dużo biżurerii, ale rzadko ja zakładam- jakbym widziała siebie..choć pochwale się, czynie postępy i teraz coraz odważniej dobieram dodatki:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się czynić postępy i ją zakładać :)

      Usuń