9/03/2013

Makijaż inspirowany kolorami jesieni na konkurs

Hej. Dzisiaj będzie bardzo nietypowy makijaż, łamiący kilka powszechnych zasad :) A co tam. Zainspirowana tematem zbliżającej się jesieni postanowiłam wziąć udział, uwaga pierwszy raz w konkursie innej blogerki :) Ponieważ eksperymentowałam, tak jak lubię, wyszło coś dziwnego i trudno mi samej to ocenić, może inni się wypowiedzą :) Dla mnie kolory jesieni to nie odcienie brązów, ale czerwienie, żółty i złoty. 
Tutaj wszelkie szczegóły konkursu!
Moje inspiracje
Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem (...)

Leopold Staff

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić (...)

Tadeusz Karasiewicz

2 komentarze: