9/04/2013

Makijaż konkursowy - Lana Del Rey

Hej. Dzisiaj chciałabym przedstawić nowy makijaż, również na konkurs u innej blogerki. Już kiedyś wykonałam makijaż inspirowany Laną Del Rey, ale wtedy jeszcze za bardzo się wstydziłam i wykonałam zdjęcia tylko samych oczek (dwa miesiące temu). Dzisiaj powracam jeszcze raz z tym pomysłem. Po głowie chodzą mi jeszcze makijaże inspirowane Beyonce oraz Brigitte Bardot, ale to potem, pomysłów na nowe makijaże i artykuły mam mnóstwo :) Ćwiczę intensywnie przed zajęciami z charakteryzacji od października. 
A teraz jeszcze inne dodatkowe zdjęcia :)

6 komentarzy:

  1. no i czego tu się wstydzić?! piękny makijaż i stylizacja :) Zazdroszczę szkoły ja chciałabym się kształcić w charakterze wizażystki, ale może chociaż uda mi się zapisać na kurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jednak szkołę, więcej się nauczysz, są praktyki itd. Potem można zostać np. na drugi rok z charakteryzacji, albo wybrać inną. We wszystkich większych miastach w Polsce teraz są szkoły wizażu. Ja zaczynałam rok temu w wieku 24 lat, więc mam wiele do nadrobienia :)

      Usuń
  2. Dokładnie - bardzo ładny makijaż i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i prosty makijaż:)
    Chciałam iść początkowo na wizaż, jednak niestety na razie mnie nie stać, wiec poszłam na kosmetologię:)
    może nie jest to związane wcale z makijażem, ale zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetologia to dobry wybór, zawsze jest zapotrzebowanie na te usługi. A makijaż w domu można codziennie ćwiczyć. Jest wiele filmików na youtube :) pozdrawiam

      Usuń