10/15/2013

Charakteryzacja - pierwsze zajęcia - będziecie się śmiać ;)

Postanowiłam zrobić wam mały i przyjemny prezent - podaruję wam uśmiech, gdy tylko spojrzycie na zdjęcia. W miniony weekend byłam w końcu na pierwszych zajęciach z charakteryzacji. W sobotę bez żadnych tam wstępów i wykładów od razu przeszliśmy do dzieła - a co tam! Nie ma obijania. Jednak nasza 8 osobowa grupa jest mega zdolna i wyrobiliśmy się przed czasem! Na sam początek klejenie sztucznych wąsów (można się przekonać na własnej skórze jak to ogranicza ruchy i mimikę twarzy - czyli co czuję aktor tak naprawdę), malowanie brody oraz zakładanie peruk. Twarzy ogólnie nie ruszałyśmy. Taką charakteryzację stosuje się raczej jako element komizmu. Potem trzeba było zapoznać się z specjalistycznymi farbkami do ciała - a ponieważ ciemne kolory na początek są bezpieczniejsze, więc będzie murzyn! Czyli było na początku luźno i bardzo zabawnie bo potem będzie powaga - ha ha ;) Kolejny dzień to zmaganie się z martwą naturą i ołówkiem. Moje dzieło potem tu umieszczę. Na pewno będę umieszczać kolejne zdjęcia zajęć na blogu. A jutro biorę się za nowe makijaże. 


Ja jako pan Mietek ;) Macie śmiać się ze mnie, nie z koleżanki!


Przystojny kloszard - D. wybacz mi, że Cię tak skrzywdziłam ;) 


Tak, tak to jest jedna i ta sama dziewczyna!


Tacy są z nas zdolni ludzie


2 komentarze:

  1. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń