10/16/2013

Fairy tales - make up

Dzisiaj prezentuje makijaż inspirowany zdjęciem poniżej. Główną rolę grają tutaj sztuczne rzęsy firmy INGLOT z niebieskimi drobinkami, które pomimo moich obaw nie odpadają ;) Makijaż w sam raz na przebieraną imprezę, kiedy chcemy być dobrymi wróżkami ;) Na dole lista itd...



Rzęsy cudownie się mienią


Bo coś za poważna jestem na zdjęciach - więc uśmiech
A teraz ostatnie zakupy i lista użytych kosmetyków


Będą nowe makijaże z cieniem KOBO oraz pigmentem z Essence

W makijażu użyłam właśnie nowo zakupionego cienia INGLOT 429, cienia firmy M.A.C Tilt, eyeliner KRYOLAN, tusz do rzęs Lovely Pump Up mascara, szminka AVON extra lasting rose creme, pigment KOBO Violet blush

9 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy musiałam usunąć bardzo chamski komentarz, który ktoś napisał mi jako anonim. Jeśli tutaj wrócisz drogi anonimie - to pokaż swoją twarz, gdyż łatwo jest obrażać ludzi nie podając kim się jest. Co do twoich zarzutów należy kliknąć na zakładkę o mnie i poczytać, że sztuki wizażu uczę się dopiero od roku i mam prawo eksperymentować i popełniać błędy. Pokaż za to co ty potrafisz, jednak tym razem zablokowałam opcję anonimu i zobaczymy jaka jest twoja odwaga. Bo ja mam odwagę na konstruktywną krytykę, która ma być dla mnie pomocną dłonią, a nie dla wyzywania i obrażania. Za kolokwialne słowa na k. również dziękuję. Opcja anonima zablokowana już na zawsze, mam dość chamstwa i chce wiedzieć, kto do mnie pisze. Face to face, reszta dla zwykłych tchórzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę też, że komuś żal dupkę ściska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) A rzęsy polecam, w sam raz na imprezę przebieraną

      Usuń
  4. Zabawa tego typu kolorami jest ryzykowna - wiem cos o tym ;) kiedyś kupiłam podobny kolor i efekt był taki ze kolor oczu zamiast podkreślenia został zgaszony; potem leżał tak długo aż go w końcu wyrzuciłam...tu jest ok, ale to jeszcze "nie ten" błękit (czy niebieski - jak kto woli) bo trochę kolor "się gryzie" z kolorem oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wszelkie uwagi, lubię eksperymentować. To prawda ten sam kolor, wiele odcieni i różne efekty ;)

      Usuń
  5. Piękny makijaż :))) Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam także przydadzą się jakieś rady co do prowadzenia ;) http://kosmetycznolirycznie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, polecę tą stronę koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń