10/07/2013

Makijaż na imprezę

Hej. Dzisiaj chciałabym pokazać wam moją propozycję makijażu na imprezę. Kiedy nie mamy czasu, a pod ręką to co jest ;) Ja użyłam trzy cienie prasowane z firmy INGLOT oraz jeden sypki na zakończenie (mój aparat nie uchwycił za bardzo tych cudownych drobinek). Aby oko wyglądało na bardziej zalotne użyłam sztuczne rzęsy z Oriflame. 




Zapomniałam tutaj umieścić - eyeliner KRYOLAN i tusz do rzęs MANHATTAN
Jeśli chodzi o szminkę na ustach to wymieszałam dwie: INGLOT 43 i Oriflame Violet Fairy

Chciałabym podziękować wszystkim moim obserwatorom, których liczba rośnie powoli z dnia na dzień ku mojemu wielkiemu zdziwieniu ;)
Przypominam również o moim konkursie do 26 października 2013 r. 

10 komentarzy:

  1. makijaż naprawdę świetnie się prezentuje! xx

    zapraszam do mnie na projekt denko: http://imrebelangel.blogspot.com/2013/09/wrzesniowo-sierpniowe-zuzycia-czyli.html i dzisiejszą recenzję ;)

    imRebelAngel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że to taka wersja light na wieczór, bywają o wiele mocniejsze makijaże, ale ten jest w moim stylu ;)

      Usuń
  2. Kolory bardzo fajnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory :) ale wydaje mi się, że trochę za ciężki makijaż do Twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale na moich powiekach za bardzo cudować się nie da ;( a na kimś muszę ćwiczyć. Dlatego nie wszystkie makijaże, które tutaj prezentują pasują mi - mam tego świadomość. Ale dziękuję za uwagę ;)

      Usuń