10/20/2013

Szybki i prosty makijaż na Halloween - Morticia Addams


Dzisiaj wam prezentuję szybkie i proste rozwiązanie na przebranie na imprezę Halloween. Z własnego doświadczenia wiem, że kiedy wybieramy się na domówkę do znajomych, albo robimy ją na swoim terenie, nie mamy zbyt dużo czasu. Zostaje kwestia ubioru, dekoracji, potraw, czy alko. Na makijaż nie zostaje zbyt wiele czasu ;) Dokładna charakteryzacja - no way ;) 
Moją inspiracją jest Morticia Addams - kochająca matka, żona i miłośniczka krwiożerczych roślin. Jej makijaż nie jest skomplikowany, a strój ogranicza się do długie czarnej sukni. Nic trudnego. Użyłam zwykłe kosmetyki, jedynie kupiłam specjalnie biały puder - ale coś czuję, że jeszcze mi się nie raz przyda ;) 


Puder kupiłam w cenie 24 zł na stronie restyle.pl 


Sięgnęłam po wizerunek Mortici z najstarszego serialu i uważam, że najfajniejszego 


A teraz ja 


Chciałam bardzo zrobić sobie przedziałek na środku głowy, ale moje włosy powiedziały nie



Życzę wam miłej imprezy z okazji Halloween (a tak na serio - zawsze znajdzie się powód do dobrego imprezowania ;) Pamiętam, że we wcześniejszych latach byłam przebrana za wiejską dziewojkę, albo szamankę. 

5 komentarzy: