10/25/2013

Whitney Houston - makijaż inspirowany z teledysku

Hej. Pomimo, że mam wiele obowiązków w tygodniu i nową pracę (o dziwo nie związaną z wizażem, ale innymi sztukami użytkowymi :) nie zapomniałam o blogu. Przygotowałam dzisiaj nowe makijaże, jednak teraz zaprezentuję tylko jeden. Cofniemy się do czasów lat 80, które uwielbiam za wszelaki kicz (nie żebym żyła wtedy - owszem jestem rocznik 88 - pozdrawiam innych szczęśliwców z tego roku ;) Ostatnio przekopując stare teledyski na Youtube trafiłam na ten z Whitney Houston. Ponieważ mam małe zawodowe "zboczenie" od razu zwróciłam uwagę na makijaż. Niestety tutaj zaczęły się małe schody - trudno było o ładne zdjęcia z teledysku, nie te lata co dzisiaj, a samo video nie takiej rozdzielczości co te dzisiaj. Znalazłam tylko parę niedokładnych fotek - może być i do dzieła. 


Sam głos Whitney uważam za jeden z najlepszych w historii muzyki popularnej, aż szkoda :( 


Tak makijaż prezentuje się z bliska


A teraz ja



Makijaż  w sam raz na przebieraną imprezę w stylu lat 80

LISTA PRODUKTÓW:
Sleek Shangri la respect, cień KOBO oliwkowy, cienie zielone z paletki W7, podkład Sephora ivory, szminka Essnece z edycji limitowanej vintage, puder Kryolan, tusz (ten żółty - przewija sie tutaj ciagle na blogu) Lovely 

2 komentarze:

  1. Fajny, kolorowy makijaż w sam raz na taką szarą pogodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pogoda już nie ta ;) zbyt wiele szarych dni

      Usuń