10/11/2013

Złoto dla niebieskookiej - lekki makijaż

Hej. Dzisiaj mała i bardzo uproszczona propozycja dla niebieskookiej damy ;) Kolor złoty na powiece bardzo ładnie podkreśli błękitną tęczówkę oka. U mnie efektu niestety nie widać, gdyż moje zielone oczy jakoś nie współgrają z cieniem na powiekach. Jakie jeszcze kolorki są odpowiednie dla niebieskiej tęczówki? Odpowiednie będą pomarańcze, żółcie, złoty, a nawet fioletowy i różowy. Również odpowiednio dobrany odcień brązu nie wyrządzi krzywdy ;) Pamiętajmy o zasadzie koła barw - jeśli chcemy uzyskać odpowiedni kontrast, wydobycie koloru oka to zerkamy na koło barw i szukamy przeciwległego koloru! I tak mamy kontrast w przypadku np. zielony - czerwony, niebieski - pomarańczowy


Uproszczony model koła barw
Już wkrótce więcej makijaży dla różnych odcieni oczu oraz kolory odpowiednie dla urody danej pory roku. A teraz mój makijaż 



13 komentarzy:

  1. Do tego pomarańczowego złota dodałabym czegoś odrobinę ciemniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku myślałam o cieniowaniu, ale czasami można postawić tylko na jeden kolor i uzyskać bardzo delikatny efekt. Na pewno wykonam kiedyś mocniejszy makijaż z tym złotym cieniem i jeszcze innym ciemniejszym ;)

      Usuń
  2. Mi takie złoto się nie podoba, wolę delikatne cienie, a najlepiej maty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi to co lubi, dlatego mamy zawsze taki duży wybór kolorów cieni ;)

      Usuń
    2. akurat ten zloty nie przypadł mi do gustu, bo w pierwszym skojarzeniu przypomina mi ostatnia fazę zmiany koloru siniaka :D zanim się wchłonie jest fioletowy - niebieski a na końcu właśnie taki ;) na powiekach nie jest to pożądany kolor...może faktycznie tak jak pisał wcześniej: dobrze by było "dodać czegoś odrobinę ciemniejszego" i by było ok :)

      Usuń
    3. Niestety kolor też nie wyszedł za dobrze z mojej winy, bo ciągle uczę się dobrej obsługi aparatu. Po drugie jak już wspomniałam dopiero od roku uczę się wizażu, więc jeszcze błędy mogę popełniać ;)

      Usuń
  3. bardzo fajnie się prezentuje ten pigment w makijażu. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuje za wszystkie komentarze ;) i czekam na następne

    OdpowiedzUsuń