11/16/2013

Dalsze zmagania z charakteryzacją oraz zaproszenie na otwarty dzień Gdyńskiej Szkoły Filmowej

Hej. Dzisiaj przedstawię wam moje kolejne zmagania z charakteryzacją. Jak wiecie w październiku zaczęłam szkołę i jak na razie jest było mnóstwo kreatywnych zajęć i praktyki (jak filmik będzie gotowy to się pochwalę oczywiście;) Dzisiaj zaprezentuję tylko 40 % z tego co się działo ostatnio. 

Postarzanie teatralne - jest dlatego takie mocne, gdyż musi być widoczne dla widza nawet z ostatniego rzędu w teatrze. 


Najpierw ja w roli babci - dzieło koleżanki z grupy Dominiki


A ja wymarszczyłam babcię z koła gospodyń wiejskich ;) 


Ćwiczenie pół na pół - lewa męska, prawa kobieca z makijażem scenicznym, który dobrze to wygląda tylko z daleka ;) Dziękuje Kasi za modelowanie (jeżeli ktoś z was jest z Trójmiasta i chciałby/chciałaby być moją modelką/modelem na jakiś zajęciach plus zdjęcia na pamiątkę - pisać na priv)

A teraz jeszcze małe info 


Tutaj więcej informacji. Ja tam będę w ekipie charakteryzatorów, wiec zapraszam serdecznie! 

Na koniec parę informacji - nie zaniedbałam bloga, po prostu ostatnio wiele się działo, a ja chwytam kilka srok za ogon (czego dowodem jest fakt, że dzisiaj już zaczęłam robić bombki bożonarodzeniowe;). Wkrótce również może lekko ulec zmianie wygląd mojego bloga oraz narodzi się nowy, drugi. Żeby nie robić zbyt wielkiego chaosu tutaj czuję ogromną potrzebę uporządkowania informacji. Tutaj zostaną makijaże, recenzje kosmetyczne, trendy i świat mody. Drugi blog będzie o kinie, filmach, charakteryzacji (nie mojej, ale tej z dużego ekranu i nie tylko) oraz o np. potworach w kinie - tak, tak, ale tutaj również charakteryzacja gra główną rolę! Nowe makijaże też czekają. Dam znać jak wszystko będzie gotowe ;) Dziękuję również za obserwowanie mojego bloga i wszelkie komentarze. 

4 komentarze:

  1. Jakie świetna charakteryzacje !
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń