11/02/2013

Kosmetyki z Ameryki - recenzja sklepu internetowego ;)

Hej. Dzisiaj post po dość długiej przerwie. Obiecuję poprawę, szykuję nowe makijaże, jednak ostatnio miałam zapracowany tydzień, egzamin w szkole - postarzanie teatralne (na pewno umieszczę potem zdjęcia) oraz malowanie w Halloween barmanów i kelnerek w sopockich klubach - takiej okazji nie mogłam przegapić ;) Jednak dzisiaj troszkę inny post.  
Ostatnio przypadkiem buszując to tu, to tam trafiłam na sklep internetowy oferujący kosmetyki zza oceanu w niższych cenach. Kusząca propozycja ;) Po przemyśleniu wszelkich za i przeciw, sprawdzeniu stanu konta, stwierdziłam, że zamówię parę rzeczy, zwłaszcza, że ceny w drogeriach tych produktów są o wiele wyższe! O to co kupiłam i ile zaoszczędziłam, oraz inne informacje. 


Sklep bardzo dobrze wie, jak zachęcić na następne zakupy ;) Proszę i znalazłam tajemniczy kod rabatowy ;)


Baza L'Oreal Studio Secrets (wygładzająca pod makijaz)
Cena w sklepie internetowym: 24,99 zł
Cena normalna: od 31 zł w górę


Cienie Manhattan Miss Miami 
Cena w sklepie internetowym: 4,99 zł 
Gdzie indziej widziałam od 7,99 w górę


Cienie firmy Revlon 
Cena w sklepie: 8,00 zł 
Niewiarygodne jest to, że widziałam wiele poczwórnych cieni firmy Revlon w cenie 50 zł! 


Tusz do rzęs firmy Manhattan (First style)
Cena w sklepie: 6,49 zł 


Zwykły pędzelek za 1,99 zł
Nie wiem co to, ale przetestuje ;) 


Błyszczyk Manhattan Lips2Last
Cena w sklepie: 4,99 zł 
Cena regularna w sklepach coś około 20 zł


Szminka Bourjois, Rouge 
Cena w sklepie: 8,00 zł
Cena regularna około 50 zł!


Błyszczyk Astor Liquid Care 
Cena w sklepie: 6,49
Cena regularna 28 zł


Kajal liner 4,99 zł


Concerler NYC w cenie 3,99 zł


Astor konturówka do ust Rouge - 3,49 zł 
Cena regularna coś około 16 zł


Szminka Manhattan X-treme - 4,94 zł
Gdzie indziej 15 zł ;)

Sklep Kosmetyki z Ameryki zaskoczył mnie bardzo pozytywnie! To na pewno nie ostatnie zakupy, gdyż przebicie cenowe wielu produktów jest bardzo kuszące. Mamy oryginalne, pełnowartościowe produkty w niskich cenach. Po co przepłacać ;) Również bardzo szybko doszła do mnie paczuszka - wszystko odbyło się bezproblemowo - nic tylko polecać. Cieszmy się naszymi ulubionymi drogeryjnymi kosmetykami w niższych cenach, nie czekając na promocje. W ofercie sklepu są również lakiery Essie za 11 zł (a nie 30 zł jak w innych miejscach). Następnym razem sama również zamówię jak tylko będą. Sklep na 5

7 komentarzy:

  1. właśnie idę robić 3 zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile kosztuję przesyłka pobraniowa w tym sklepię ????

      Usuń
  2. http://elfnaczi.blogspot.com/2014/01/mini-rozdanienagroda.html
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. a mniej więcej ile szła do Ciebie przesyłka, bo mam zamiar kupić na dzień matki rzeczy i nie jestem pewna czy dotrze na czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wie ktoś może ile wynosi ten kod niespodzianka? Heelp :(

    OdpowiedzUsuń