11/28/2013

Małe szaleństwo zakupowe ;)

Dzisiaj kilka krótkich recenzji ostatnio zakupionych produktów. Oczywiście nie obyło się bez okazji w Rossmannie - 40% zniżce na produkty do makijażu, ale bez szaleństw. Wybrałam tylko te rzeczy, których nie planowałam kupić ;) 


Cudowne, brokatowe, mieniące się lakiery z firmy Lovely. Cena coś 3 zł w ofercie promocyjnej


Z bliska - ten jasny jest niczym anielski ;) Zielony idealny na szaleństwa sylwestrowe


Tutaj akurat cień zakupiony na stoisku Flormar. Fiolet - cena 9 zł. Na pewno niedługo makijaż z jego użyciem 


Cień ogólnie jest bardzo delikatny 


I oczywiście moje ukochane tusze z firmy Lovely. Tutaj kupiłam akurat ten niebieski - Spectacular Me - w promocji coś ponad 5 zł. Zakupiłam również kredkę fioletową również z tej firmy do ust i oczu. Jednak zapomniałam zrobić zdjęcia ;) 


Ten tusz to jest mega pozytywne zaskoczenie. Bardzo tani a bardzo dobry. Tusz pogrubia rzęsy, nie sklejając ich. Naturalny efekt - oczywiście nie spodziewajcie się mega rzęs! Sama szczoteczka również rewelacyjna. Mnie ten tusz nie uczula. 


Mega duże zaskoczenie - podkład Rimmel Wake me up (podkład rozświetlający). Cena regularna 40 zł, ja kupiłam dzięki zniżce za 25 zł. Idealny, wtapia się w skórę, nie tworzy tzw. maski! Długo się utrzymuje na skórze, a buzia aż promienieje. Cudo! Mam cerze mieszaną, a podkład bez bazy się utrzymuje cały dzień. Zobaczę tylko jak jest wydajny ;) 


I jeszcze cień z Inglota takie złoto wpadające w miedź (114). Niedługo również makijaż ;)
A teraz pół żartem, pół serio, robiąc ostatnio zakupy złapałam się na tym, że jestem fanką mądrych ptaków jakimi są sowy ;) A jak!


Takie cuda ;) Czapka i rękawiczki z Pepco, jak i reszta, czyli skarpetki i naszyjnik. Poduszka również z sowami tylko, że z Ikei. Przygarniam sowy ;) 

Przepraszam za ewentualne błędy, jest późno i jestem zmęczona 

8 komentarzy:

  1. Świetne zakupki :D Zielony Lovely uwielbiam podobnie jak podkład i tusz Pump up :)) A i cienie Flormaru są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie Flormaru dopiero poznaje ;)

      Usuń
    2. Polecam ich maty, są obłędne!! Inglot się może schować :D

      Usuń
  2. mam dwa cienie z Flormaru, ale właściwie jeszcze nie wiem, czy jestem zadowolona czy nie ;-) och, już żałuję, że odłożyłam ten wake me up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - cudo, skusiłam się tylko dlatego, że maxineczka kiedyś recenzowała ten podkład i też mówiła same dobre rzeczy o nim ;)

      Usuń
  3. świetne zdobycze :) lakiery obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je pokochałam i muszę dokupić parę ;)

      Usuń
  4. Chyba kupiłam ten sam jasny lakier co Ty, ale wydaje mi się, że mój ma mniejsze drobinki brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń