11/20/2013

Moja odważna propozycja na andrzejki ;)

Dzisiaj chciałabym zaprezentować dość odważna wersję makijażu wieczorowego (nie wiem jak to przyjmiecie i ocenicie). Już od dłuższego czasu byłam ciekawa efektu, kiedy połączy się ciemne oko z czerwonymi ustami. Jak wyszło? Zobaczcie 


Tak przy okazji inne propozycje mocnego makijażu oka w połączeniu z czerwienią ust


A teraz czas na mój makijaż ;) 



LISTA:
  • Podkład Sephora ivory oraz puder Kryolan
  • Eyeliner Kryolan black
  • Tusz do rzęs Lovely pump up mascara
  • Cienie Inglot: 453, 504, 65, 143, pigment Kobo silver smokey
  • Szminka Bourjois rouge
  • Konturówka do ust czerwona Flormar 

4 komentarze:

  1. makijaż perfekcyjny ale ja bym zrezygnowała z czerwonej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale musiałam zaryzykować i zobaczyć efekt ;)

      Usuń
  2. bardzo fajna propozycja, makijaż piękny i dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń