11/17/2013

Szybka relacja z otwartego dnia Gdyńskiej Szkoły Filmowej ;)

Dzisiaj szybki post, bo padam już na twarz. Malowałam coś około 40 osób, chętnych mnóstwo, lała się krew i robiły rany, oparzenia, zombi - wszystko w klimacie grozy. Nas tylko 4! Makabra, ale w mega pozytywnym znaczeniu. Na razie mam tylko zdjęcia ze strony szkoły filmowej (nie brałam aparatu bo i tak czasu by nie było), ale jak złowię więcej to umieszczę tutaj.


Oczywiście w akcji i eksperymentuje, na policzku miałam zrobione oparzenie, ale nie widać tutaj na zdjęciu za bardzo ;) 


Ja w dziwnej pozie schylona ;) Ciągle ktoś filmował, albo robił zdjęcia


Kolejka jak w PRL-u


Coś takiego się działo ;) akurat nie moje (dzieło Ani), ale właśnie takie robiłyśmy, muszę dorwać jakieś zdjęcia, gdzie ja masakrowałam twarz ludziom ;) 



Gwiazdą dnia była oczywiście Kasia Figura - niestety nie miałam czasu aby wpaść na spotkanie z nią niedaleko w sali obok ;( 


Foto: Maciej Czarniak z fanpage Gdynia

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe, cieszę się, że tu trafiłam,dzięki za wizytę, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Ja również będę zaglądać do Ciebie ;)

      Usuń