12/14/2013

Limitowana edycja Catrice plus inne ;)

Dzisiaj troszkę taki zbiorczy post - czyli wszystko i nic ;) Najpierw mała zapowiedź, że mam wolne, ale z makijażami zbieram się jak sójka za morze. Narzekam oczywiście na brak weny, światła i pogody. Jutro postaram się coś wyczarować ;) A teraz mały zachwyt nad kolekcją Catrice - lata 20, którą widziałam w drogerii Naturia w Gdańsku (niedaleko kina Krewetka). Gdyby nie fakt, że mam wiele świątecznych wydatków skusiłabym się na więcej. Ale będę już polowała na wszelkie nowości, fanką zostałam! A jest warto ;) Zaczynam od kolekcji, która pasuje w sam raz na sylwestra. 





A ja skusiłam się na


Jest to żel nabłyszczający z brokatem. Testowałam już go i produkt jest dość trwały. Idealny do rozjaśniania kącików oczu ;) Ale nie jest to taki typowy eyeliner 

Przy okazji skusiłam się na promocję wybranych cieni firmy KOBO. Wybrałam taki przybrudzony róż, już nie mogę się doczekać makijażu z tym cieniem 


A na sam koniec polecam wam bardzo kanał tej dziewczyny - kolejna makijażowa artystka ;)

 

Niech mnie ktoś zmobilizuje do pracy ;) 

8 komentarzy:

  1. ten żel faktycznie wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest nawet dobry, trzyma się jak zaschnie ;)

      Usuń
  2. Ja bym ten cień sprawdziła w roli różu do policzków, piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor cienia:) chyba wolałabym złotą wersję tego żelu jakby była:) u mnie srebrny słabo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się przejść do Natury, skoro są tam takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edycja tylko do końca grudnia, je czekam już na kolejną ;) Ciekawe co wymyślą ;)

      Usuń