12/01/2013

Makijaż wieczorowy - złoto i fiolet

Dzisiaj chciałabym zaprezentować moją propozycję makijażu wieczorowego z wykorzystaniem nowego cienia z firmy Inglot, o czym wspominałam w ostatnim poście. Sam kolor bardzo mnie urzekł i na pewno nieraz wykorzystam go w makijażu ;) Pokusiłam się również o modne w tym sezonie fioletowe usta. Makijaż jest idealny na zbliżające się już małymi krokami święta. 


Oczywiście robiąc zdjęcia zrobiłam błąd, cały czas przymykałam oczy. Niestety zmyłam makijaż jak uświadomiłam sobie głupotę jaką uczyniłam ;) I nie widać fioletowego cienia na dolnej powiece! 


LISTA 


Złoty pigment w kąciki, aby nadać błysku i rozjaśnić. Dodatkowo fioletowa kredka z Lovely na usta! jako baza, a następnie szminka. 
Użyłam również: podkład Rimmel Wake me up i puder Kryolan. Brwi natomiast poprawiłam cieniem z jakieś paletki Sleek (czyli co tam miałam pod ręką). 


A na koniec troszkę nietypowa propozycja biżuterii do tego makijażu. Tutaj akurat kamyczki z I'am. 
Piszcie co sądzicie, jestem przygotowana na wszelkie uwagi ;) 

6 komentarzy:

  1. Piękny mejkap a propozycja biżu niezwykle trafiona :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje kolorki, ale bardzo ładnie wykonany makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie! chyba trochę aparat przekłamał kolor na ustach? ja cały czas mam z tym problem, mam fajną ciemną pomadkę, którą chciałabym pokazać, ale nie mogę jej zrobić dobrego zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale aparat przekłamał ;) ciemne usta na siłę rozjaśnia ;)

      Usuń