12/05/2013

Moje małe internetowe odkrycia ;)

Ponieważ dzisiaj mam wolny dzień, naszło mnie na kolejny post, tylko tym razem bardziej luźny. Obserwując wiele blogów i oglądając vlogerów zauważyłam, że dzielą się swoimi odkryciami oraz inspiracjami miesiąca. Poczyniłam małe kroki w tym celu i również opiszą co mnie zafascynowało w ostatnim czasie. Nie planuję jednak, że będą to jakieś systematyczne notki. Po prostu jak coś mnie najdzie i znajdę, podzielę się chętnie z wami ;) Czekam również na wasze propozycje. Świat jest zbyt duży, żeby jedna osoba miała go ogarnąć. Po za tym ostatnio dni są coraz krótsze, a ja nie posiadam studyjnych warunków na razie do robienia zdjęć makijażom, kiedy jest ciemno, więc muszę zadowolić się towarzystwem książek i internetem.  

1. Mr Vintage - rzeczowo o modzie męskiej

Wszystko zaczęło się od książki, a raczej recenzji na kanale Radzkiej. Oczywiście pozycja wylądowała na mojej liście zakupów, a samego bloga czytam już od deski do deski - miesiąc po miesiącu. I jestem oczywiście zafascynowana poziomem, a raczej profesjonalizmem, tak jakbym przeglądała co najmniej męskie wydanie Vogue. Dużo informacji, ale pisanych konkretnym i rzeczowym językiem. Chcesz wiedzieć więcej o modzie męskiej? Tam się dowiesz. Teraz mam ochotę na papierowe wydanie ;) Polecam!  


Zostawiam to waszym oczom - bo nie wiem jak komentować te prace. Geniusz ;) Moja kolejna wielka inspiracja i autorytet makijażowy (mam ich troszkę na liście ;) 



Nietypowy blog o modzie, bo cofamy się w czasie. Uwielbiam już od dłuższego czasu tam zaglądać ;) Autorka bloga nie tylko jest zafascynowana okresem 1920 - 1960 w modzie, ale również stylem życia, czy wystrojem wnętrz - polecam, działa jak wehikuł czasu. Uwaga! Organizuje również Pin up & Burlesque party w Łodzi - moje klimaty, aż chciałoby się tam być!



Strona, która łączy artystów profesjonalnych i amatorów z całego świata. Ogrom prac, grafik, a nawet makijaży, każdy znajdzie coś dla siebie. Jak ktoś jeszcze nie zna tej strony to polecam! Również mam tam swoje konto ;) http://magdarock.deviantart.com/  Można tam poszukać inspiracji, a tego akurat nie brakuje ;) 


Chcecie coś polecić - piszcie w komentarzach. Ja również będę się starała w przyszłości rozbudowywać bardziej te posty ;)  ale teraz muszę kończyć pewien projekt. W weekend mam zajęcia z charakteryzacji i myślę, że będą nowe prace i zdjęcia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz