12/06/2013

Nowa paletka Lovely - nude make up kit

Wczoraj na jednym z blogów zauważyłam ciekawą i nową paletkę z firmy Lovely. Jak do tej pory tusze do rzęs tej firmy jeszcze mnie nie zawiodły, a przyszedł już czas na wypróbowanie cieni do oczu. Nic szczególnego - nowa paletka, ale ... no właśnie ;) Jak zobaczycie na zdjęciach jest ona wzorowana na słynnej paletce Naked! Przypadkowe - nie sądzę! Jak określiła jedna z blogerek to wersja "Naked dla ubogich" ;) Dzisiaj w Rossmannie znowu mnie zadziwiła, gdyż była już ostatnia, a pani mnie poinformowała, że szybko się sprzedają. Pierwsze koty za płoty, zamierzam testować cienie w codziennym makijażu, jak starczy czasu to i na bloga coś zmaluje po testach i więcej napisze. Teraz tylko zdjęcia i pierwsze poztywne wrażenia. Cena samej paletki to niecałe 12 zł!


Jeszcze dla przypomnienia paletka Naked 2, do której ślinię się już od dłuższego czasu, ale obecnie są ważniejsze wydatki. Porównajcie sobie jednak gamę kolorystyczną. Jak dla mnie firma Lovely bardzo, ale i to bardzo się zainspirowała. 


Opakowanie plastikowe jest niestety słabej jakości i trzeba uważać


 Pacynka jest totalnie do niczego, nie będę jej używała


Cienie z bliska


PIERWSZE WRAŻENIA: cienie w miarę ciekawe i dobre w tak niskiej cenie. Jeszcze nie wiem jak są trwałe i jak będą się prezentować na oku. Cienie matowe są troszkę za słabe, ale jakoś można to przeżyć, bo metaliczne są dość mocne ;) Będę testować ;) 

A wy co o niej sądzicie? 

8 komentarzy:

  1. no niestety, w wielu paletkach maty są słabsze :-( prezentuje się fajnie, czekam na makijaże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta paletka, z chęcią zmacałabym ją na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka zapowiada się całkiem fajnie, widziałam ją dziś w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie jak najbardziej mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja jutro lecę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Zapraszam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie.. :) Do wygrania ładny zegarek i płyta o podstawach i ciekawostkach makijażu :) łatwo wygrać :) Zapraszam http://divoces.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że z dobrą bazą dadzą radę;) / W wolnej chwili zapraszam na konkurs lub rozdanie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń