1/25/2014

Pin Up Girl - makijaż inspirowany ;) ale troszkę inny

Hej. Dzisiaj prezentuję makijaż, którym zainspirowałam się przeglądając zdjęcia w necie. Nie jest to kopia z poniższych zdjęć, ale moja wariacja na ten temat. Niby klasyczny makijaż pin up girl, ale z wiśniowymi ustami i dość mocno rozświetlonym okiem, dzięki cieniowi w kremie Essence oraz pigmentowi z firmy Kobo. Zapraszam do oglądania zdjęć. Na początek bardzo luźne inspiracje.


Kelly w wersji rock pin up girl ;) 


A teraz ja ;) 


Brakuje mi tylko odpowiedniej fryzury ;) 



Użyłam jeszcze paletki z firmy Revlon (kolor brązowy i różowy), eyeliner firmy Kryolan oraz sztuczne rzęsy z firmy Oriflame 

21 komentarzy:

  1. super, idealne do tego looku brwi i super kreska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż. Chciałaby potrafić taki robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a tak naprawdę trzeba ćwiczyć i każdy się nauczy ;)

      Usuń
  3. :D mega, uwielbiam ten styl! bardzo kojarzy mi się z Perry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona świetnie wygląda w takim makijażu ;) ogólnie jest bardzo kobiecy i każdej pasuje :) :)

      Usuń
  4. świetny makijaż:)
    kreseczka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt. Wspaniały blog, długo takiego szukałem. Mam nadzieję, że nie obrazisz się, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych polskich blogów o wizażu. Sprawdź ją tu: http://najlepsze-blogi-o-wizazu.blogspot.com/. Liczę na wysoki poziom wpisów. Hej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie zatkało ;) zawsze się staram z każdą nową notką ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pin Up w wersji light można powiedzieć:) Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszła Ci kreska, pasuje Ci taki look ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje wszystkim za bardzo pozytywne komentarze ;)

      Usuń
  9. śliczny makijaz
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny makijaż. Prosto i klasycznie a uroda ładnie podkreślona!:) No i ta kreska...:)

    OdpowiedzUsuń