1/23/2014

Szybki makijaż na karnawał: inspirowany - Florence and The Machine

Hej. Dzisiaj prezentuje kolejną propozycję na imprezę karnawałową. Dzisiaj już troszkę mocniejszy makijaż oka od ostatniego - małymi krokami zbliżam się do naprawdę mocnego, chyba już następnym razem poszaleje ;) Moją inspiracją był makijaż wykonany na wokalistce (zresztą jednej z moich ulubionych) Florence and The Machine


Ja miałam pod ręką troszkę inny złoty pigment - Inglot nr 42 


Ciekawe jest połączenie z takim kolorem ust - co o tym sądzicie?


Dzisiaj było ładne słoneczko to lekko mnie opaliło ;) 

LISTA:

Twarz - podkład Rimmel Wake up me, puder Kryolan TL11, korektor pod oczy NYC anti-cernes liquide 786 light,

Oczy - eyeliner (tylko lekka kreseczka) Rimmel Glam'eyes black, paletka Lovely nude make up kit, paletka Sleek aqua collection (cień miedziany i czarny), pigment Inglot nr 42, Lovely pump up mascara, 

Usta - Flormar kredka do ust wiśniowa nr 217 oraz błyszczyk Supershine nr 113 

4 komentarze:

  1. Fajny makijaż :) Ostatnio (może to przez zimę?) mam fazę właśnie na wiśniowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też jakoś zimą wolę takie ciemniejsze kolory na ustach ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Florence !
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń