1/02/2014

Witam w Nowym Roku 2014 plus moja praca z charakteryzacji

Witam wszystkich już w Nowym Roku 2014. Ja zrobiłam sobie dłuższy urlop od bloga, ale powoli szykuje już nowe recenzje i makijaże - karnawał ;) Jak na razie na blogu małe zmiany wizualne. Jeszcze raz życzę wszystkim aby nowy rok okazał się szczęśliwy i pracowity!!! 


Kapłanka 

Tutaj przedstawiam wam moją pracę z zajęć jeszcze przed świętami. Bardzo trudny temat - symetria. Malowanie bez użycia linijek i innych urządzeń pomiarowych, a jak wiecie nasza twarz nie jest płaska jak kartka papieru. Jest to mój autorski projekt w 100% Używałam specjalnych farb supracolor z firmy Kryolan. Już wkrótce napiszę recenzje tego produktu, gdyż sama zamówiłam to cudo w promocyjnej cenie. 

Na zaległe komentarze również zacznę odpowiadać
Potrzebuje również pomocy, gdyż zniknęła opcja - obserwatorzy? Ktoś wie o co chodzi? 

6 komentarzy:

  1. pieknie wyglada:)
    czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak będą recenzje, m.in cienie sypkich z my secret ;)

      Usuń
  2. świetnie wygląda, bardzo fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem :)/Mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie,,koniec jest 6 stycznia - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.htm

    OdpowiedzUsuń