2/09/2014

Delikatny makijaż na Walentynki ;)

Hej. Dzisiaj propozycja dla dziewczyn, które wybierają się na randkę w Walentynki ;) Postawiłam na delikatne kolory (róż - czemu akurat ten kolor kojarzy mi się z 14 lutym?), a mocniejszym akcentem na oczach jest oczywiście kreseczka i sztuczne rzęsy z Oriflame. Sama co prawda nie przepadam za Walentynkami, gdyż uważam je za zbyt komercyjny dzień. Każdy inny dzień w roku jest po to, aby okazywać sobie miłość i szacunek. Jednak wiele dziewczyn będzie przeżywać ten dzień, więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć dobrej atmosfery ;) Wracając do makijażu - jestem ciekawa waszej opinii, czy podoba się wam moja propozycja. 




Podkład - Rimmel Wake up me, puder Kryolan, Eveline to tusz do brwi - obecnie testuje ten wynalazek ;) 

8 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ten produkt z sephory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest OK, ale ja bym troszkę zamieniła miejsce pudru prasowanego (bo jest go za dużo) z bronzerem ;)

      Usuń
  2. śliczny delikatny makijaż!:)
    w sam raz na walentynki i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jak Ci się sprawdza ten disc z Sephory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio, bronzer ok, rozświetlacz troszkę za słaby, a pudru w ogóle nie używam :/

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba . Klasyka jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń