2/21/2014

Zielony na oku - absynt ;)

Hej. Ostatnio miałam dużo obowiązków, więc chwilowo nic nie pisałam na blogu. Jutro czeka mnie ciężki, ale pracowity dzień (coś związanego z charakteryzacją i makijażem, ale o tym potem wspomnę). Przygotowałam jednak kilka nowych makijaży, czekają teraz tylko w kolejce na dysku komputera. Dzisiaj prezentuje wam połączenie zielonego cienia z białym. Hmmm... ktoś wyszedłby w takim makijażu na co dzień? Co sądzicie? 




W kąciku oka dodałam brokatu z Catrice, jednak na zdjęciu nie widać tego efektu, a szkoda, bo ładnie się mieni. 

10 komentarzy:

  1. piękne oko :-) podoba mi się, z delikatniejszymi ustami wyszłabym w nim a co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyraźny, piękny makijaż. Również wybrałabym wersję z delikatniejszymi ustami :) Oczy idealne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jakoś ostatnio mam ochotę na czerwony na ustach :) ;)

      Usuń
  3. Piękny! Taki absynt to ja mogę pić z Tobą codziennie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż

    zapraszam http://alexetalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, ja w ogóle mam opory przed wyjściem w makijażu oczu, dziwnie się czuję:)
    wiec na co dzień oprócz podkładu nic nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też tak miałam, a teraz szaleje ;)

      Usuń