3/04/2014

Biomechanika - kobieta robot

Hej. Ostatnio dopadło mnie lekkie przeziębienie więc obecnie siedzę w domciu, popijając domowe specyfiki, czytając książki i nadrabiając zaległości filmowe. Na szczęście ból gardła przechodzi - a to bardzo dobrze, gdyż już w piątek ruszają Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce Sopot 2014. Co ja tam będę robić - spokojnie nie startować, ale pudrować noski sportowcom przed dekoracją, czyli będzie światowo. Już ostatnio wspominałam, że byłam zajęta - owszem dwa tygodnie temu brałam udział w Mistrzostwach Polski ;) Dla mnie było to mega ważne doświadczenie. Potem brałam udział w kolejnej sesji - czekam na zdjęcia, zwłaszcza efekty - bo było bardzo dużo brokatu. Potem szkoła, teraz kolejne przygotowania, może i nawet kolejna sesja i kolejne przedstawienie Hultajów Starego Gdańska. Dlatego troszkę będę pojawiać się na blogu nieregularnie. Po tym wytłumaczeniu zapraszam was do zobaczenia mojej ostatniej pracy ze szkoły. Temat biomechanika, czyli człowiek robot. Modelowała mi Julia ;) 


Jeszcze wspomnienie Mistrzostw. Więcej zdjęć tutaj. Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam taką okazję wraz z dziewczynami z grupy (szkoła Magnusfilm) ;) A teraz przechodzę już do mojej pracy


Tutaj zdjęcie tylko lekko przerobione - zmienione kolory w programie graficznym. Następne zdjęcie bez obróbki!


Użyłam supracolor z firmy Kryolan, stick ivory Kryolan, sztuczną krew i inne (ale już nie pamiętam za bardzo ;) 
Dziękuje także za wszystkie komentarze, zwłaszcza, że mojemu blogowi minęło już ponad pół roku ;) Oby było coraz lepiej. Nadal pracuję nad poprawą zdjęć. Dziękuje także za każde kliknięcie w obserwuj mnie. Jest to naprawdę miłe, gdyż wiem, że wtedy blog spodobał się i ktoś jeszcze tutaj zajrzy. Dzięki :) 

2 komentarze: