4/16/2014

Makijaż kobiety dojrzałej nie musi być nudny!

Hej. Bardzo długo nie pisałam nic nowego na blogu. Było to spowodowane brakiem czasu, m. in. przeprowadzką (jednak nadal mieszkam w Sopocie - bez większych zmian). Obecnie jestem w domu rodzinnym i powoli przygotowuje się do świąt. Ale po świętach powracam do regularnego blogowania, czekają mnie nowe sesje itd. Co prawda na moim komputerze czekają już zaległe zdjęcia do publikacji ;)
Dzisiaj jednak zdjęcia z ostatnich zajęć w szkole. Temat dość trudny: makijaż kobiety dojrzałej. Jednak, aby utrudnić zadanie miałyśmy wyczarować kreację crazy naszym modelkom. Nie chodziło tutaj o ośmieszanie wieku, ale dodanie energii i ukazanie siły i charakteru. Bo dlaczego zawsze makijaż kobiety dojrzałej musi być nudny i stonowany ;) Nie musi, jeśli babcia ma charakterek. Moją modelką była pani Iwona, za co jeszcze raz bardzo dziękuje. Na profilu szkoły Magnus Film możecie zobaczyć resztę zdjęć. Polecam ;)


Pani Iwona jeszcze bez makijażu



Lista produktów, czyli to co jeszcze pamiętam ;) Podkład Lirene (ten magiczny, co wygląda jak krem a potem zmienia kolor), baza Soraya, cienie paletka Dior, Tusz do rzęs Bourjois, sztuczne rzęsy Inglot, czarna kredka Golden Rose, szminka (?), cień do wypełniania brwi z paletki Sleek 

11 komentarzy:

  1. efekt bardzo ładny, taka nowoczesna babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, Pani Iwona jak szalona rockmenka :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło zobaczyć, że można być piękną kobietą w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można. Tylko szkoda, że starsze panie o tym nie wiedzą ;)

      Usuń
  4. Piękny :) Oczy stały się bardziej wyraziste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale metamorfoza!!! Oczy wyglądają naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity makijaż:) Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez używam bazy soraya i jestem zadowolona bardzo makijaż trzyma si o wiele dłużej dzięki zastosowaniu bazy. oprócz tego naparawde dobrze odżywia, nawilża, nie roluje sie dobrze sie rozprowadza )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testowałam na razie, ale bardzo dziękuje za opinie ;)

      Usuń