4/05/2014

Moja kolorówka na wiosnę - makijaż

Dzisiaj przedstawię wam najczęściej wybierane przez mnie kolory w wiosennym makijażu, od razu wyjaśniam, że nie kieruje się obowiązującymi trendami, ale tylko tym, w czym czuje się dobrze ;) Wybieram lekkie i jasne kolorki, stawiam na naturalność. Nie ma nic gorszego jak piękna pogoda, słonecznie i tona makijażu na twarzy ;) Wkrótce będą wiosenne makijaże w moim wykonaniu ;) 

Tak dla przypomnienia trendy wiosna 2014 w makijażu
Natomiast na mojej liście mam już krem BB firmy Catrice


Paletka z cieniami Inglot, skomponowana przez mnie, kolory jasne i w sam raz na wiosnę/lato. Od lewej: różowy -  109, 420, 407, 395, 390


Błyszczyk do ust Inglot nr 100, Avon glazewear, 


Róż w kremie Maybelline 06
A wy jakie macie propozycje makijażowe na wiosnę?

5 komentarzy:

  1. Dla mnie w tym sezonie obowiązkowo mocna szminka na usta w soczystych kolorkach ;)
    Polubiłam się też z farbką Sleeka Peachy Keen.
    W jakim kolorze jest ten błyszczyk z Avonu? Wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma numerka, ale jest to jasno różowy ;) Też słyszałam wiele dobrych opinii o farbkach z Sleeka.

      Usuń
  2. U mnie standardowo jak co roku kolorowa kreseczka zamiast czarnego eyelinera, jasny cień, czarne rzęsy i koniec makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam robie sobie czasem kolorowy makijaż oczu:) najczęściej jest to kolorowa kreseczka i jasno różówe usta:)

    OdpowiedzUsuń