5/21/2014

Kosmetyki z Ameryki - zakupy po raz drugi ;)

Hej. Ponieważ ostatnio mam mniej czasu, czeka mnie trochę sesji zdjęciowych i prac zaliczeniowych w szkole, nie mogę za bardzo pisać regularnie na blogu. Jednak dzisiaj pojawia się kolejna notka, ponieważ wczoraj przyszła do mnie, co prawda mała, ale paczuszka kosmetyków. Drugi raz skusiłam się na zakupy w sklepie internetowym Kosmetyki z Ameryki. Wykorzystałam okazję, że w ofercie sklepu pojawiły się produkty firmy Smashbox, które niestety cenowo dorównują firmie M.A.C. Zakupy jak najbardziej udane, a sklep jak zwykle trzyma poziom :) To jest moje drugie sprawozdanie z zakupów - pierwsze tutaj.

Troszeczkę brakowało mi sztucznych rzęs, więc musiałam nadrobić straty. Te powyżej w sklepie kosztują 1,99 zł za sztukę


Jeszcze nie testowana przez mnie, ale podobno bardzo dobra. Tutaj akurat za taką próbkę płacimy 7,99 zł 

Od góry baza Smashbox, kredka do ust Smashbox za 14,99 zł, cena regularna coś około 75 zł. Posiada kremową konsystencję. Następnie błyszczyk Smashbox za 9,99 zł. Cena regularna 115 zł! Kupiłam także mały pędzelek firmy Manhattan za niecałe 3 zł oraz kredkę do ust firmy Revlon za 4,99 zł.
Jak zwykle jestem zadowolona z zakupów :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ceny w tym sklepie! Przy pierwszej wizycie w ich sklepie internetowym patrzyłam na nie z niedowierzaniem, bo są tak niskie! ;) Smashbox wymiata ;p

    http://gotta-dash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie :) Sztuczne rzęsy rzadko przyklejam, ale mam kilka par w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam sztucznych rzęs ale często jak jestem w kosmetycznym to mam ochotę jakies kupić i spróbować :D

    OdpowiedzUsuń