5/27/2014

Makijaże na letnie dni z akcentem na usta :)

Hej. Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam makijaże z ostatnich sesji, które można wykorzystać na co dzień. Inspiracją były dla mnie ostatnie trendy i mocniejszy akcent na ustach. Latem w upalne dni łatwiej poprawić usta niż cienie na powiece, które spływają! Lista kosmetyków oraz moje propozycje również umieściłam tutaj, więc zapraszam do oglądania i czytania ;)

Pomarańcz na ustach
Modelka - Klaudia, zdjęcia - Kalina


Użyłam - podkład Revlon Photoready, puder Kryolan, oczy - biały cień Inglot, tusz Benefit they're real! troszkę pudru brązującego Wibo
moje propozycje szminek i nie tylko w kolorze pomarańczowym i lekko różowym :)


Róż
Tutaj użyłam na ustach szminki Rimmel Kate 20 oraz troszkę różu z M.A.C Oczy Inglot, M.A.C i My Secret


W sesji z wiankiem postawiłam na klasykę - czerwone usta (Bourjois) i lekką kreseczkę na oku. Sama zaś zabawna jest historia pożyczonego wianka, który złapała na koncercie Florence and Machine koleżanka fotografki :D

Modelka - Ada, zdjęcia - Basia


Mam nadzieję, że makijaże się wam podobają :)

6 komentarzy: