6/19/2014

Italian dream - makijaż

Hej, ostatnio pisałam, że miałam przyjemność malować do sesji dla Mess Magazine. Dzisiaj umieszczam zdjęcia, które również można obejrzeć w internetowym wydaniu. Jednak postanowiłam napisać jak wykonałam makijaż, który mam nadzieje, będzie dla was małą inspiracją :)


Zdjęcia - Paulina Jarzembska, modelka - Kamila Stec/Future Models Managment, stylizacja: Kasia  Piersa



JAK WYKONAŁAM MAKIJAŻ I CZEGO UŻYŁAM:

TWARZ - podkład Revlon Photoready 002 Vanilla, Puder Kryolan, bronzer Sephora

OCZY - najpierw nałożyłam jasny i matowy cień z Inglota (matte 390), aby wyrównać koloryt powieki, następnie namalowałam kreski eyelinerem w pisaku firmy Pierre Rene (produkt średni, bo za szybko wysycha pisak, ale o tym będzie osobna recenzja). Kreseczkę lekko rozmazałam za pomocą cienia jasno fioletowego Inglot (pearl 420) i dodałam jeszcze troszkę cienia (395). Rzęsy wytuszowałam mascarą Benefit they're real!

USTA - kredka Maxfactor 02 Pink Petal, błyszczyk Astor liquid care 103 True Coral

Za niedługo mój blog będzie obchodzić roczek swojego istnienia w sieci, a ja nie mam pomysłu na świętowanie, ktoś coś doradzi? :)

5 komentarzy:

  1. świetny makijaż :-) mój blog też niedługo obchodzi rok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to znaczy będzie dużo urodzin :) hahaha

      Usuń
  2. jej jakie cudowne zdjęcia!! Cuddddo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) to również zasługa super fotograf i pięknej modelki ;)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia i makijaż :)
    Ja zrobiłam konkurs jednak mam bardzo mało chętnych :/

    OdpowiedzUsuń