6/08/2014

Los muertos :)

Hej. Dzisiaj chciałabym pokazać wam efekt ostatnich ćwiczeń w szkole charakteryzacji. Temat: Los muertos, czyli meksykańska czaszka :) Było trudno, ale na pewno jeszcze nieraz chciałabym taką wykonać na jakiejś buzi. Ktoś, coś chętny w przyszłości na sesję - pisać :) Lista produktów, które pamiętam na dole. Modelowała aktorka Magdalena Bejot.

Kwiaty wykonałam z bibuły :)

Wybrałam bardziej stonowaną i tradycyjną kolorystykę


Użyłam: biały stick Kryolan, puder biały Kryolan, różnego rodzaju eyelinery, brokat, koraliki, klej do brokatu, klej do rzęs, czarna kredka Golden Rose, cienie Bikor
I co sądzicie, ja mam ochotę na więcej :)

2 komentarze:

  1. Cudna praca! :)))) Uwielbiam takie klimaty i w tym roku na Halloween na pewno zrobię swoją wersję :)))

    OdpowiedzUsuń