6/13/2014

Makijaż do sesji - cienie Inglot

Hej. Dzisiaj zdjęcia z kolejnej sesji oraz na dole lista produktów i krok po kroku jak wykonałam makijaż oka na ślicznej modelce :) Ostatnio jednak brakuje mi mobilizacji, żeby zmalować coś na swojej buzi i wam pokazać, to wkrótce :) cierpliwości... 

Foto - Zuzja  modelka - Weronika

 W ogrodzie botanicznym

TWARZ - podkład 123 Perfect Bourjois beige clair, korektor Kryolan (ten w kółeczku), puder Kryolan, bronzer Sephora

OCZY - na całą powiekę jasny cień Inglot 395 i lekko różowy 109, cieniowanie za pomocą rudego kolorku 407 oraz brązu 423. Tusz do rzęs Benefit they're real!

USTA - pomadki Inglot jasno różowa i czerwona (niestety nie mogę ich wyciągnąć z paletki)

Na koniec chciałabym się pochwalić moją drugą już makijażową publikacją w prasie. Tym razem w najnowszym numerze Messmagazine malowałam cudowną modelkę do sesji. Zapraszam od strony 190!


3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcie, piękna modelka, ale makijaż obłędny! Delikatny i zachwycający! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń