7/08/2014

MÓJ BLOG MA JUŻ ROK!!!

Hej. Równy rok temu założyłam ten o to blog ;) - między skończeniem jednej szkoły wizażu i stylizacji, a rozpoczęciem charakteryzacji, która nadal trwa! Nie wiedziałam wtedy dokąd zaprowadzi mnie ta droga życiowa, którą wybrałam. Nadal idę zaliczając wzloty i upadki. Pomimo mojego średniego zaangażowania (czasami spowodowanego brakiem czasu) blog dobrze się ma i funkcjonuje. W międzyczasie założyłam także drugi (link w menu). Bardzo chciałam podziękować wszystkim komentującym (473 komentarze!), a także obserwatorom (85 na dzień dzisiejszy). Jest mi bardzo miło, zwłaszcza kiedy ktoś ponownie wraca na mojego bloga ;) Nie organizowałam żadnego konkursy, czy rozdań. Nie chcę nikogo zmuszać, aby nabijał mi tutaj sztuczne komentarze. Liczy się to najbardziej, jak komuś z was spodoba się to co robię. Jeszcze raz dziękuje :) Jestem zmotywowana do dalszej pracy.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku ! U mnie niebawem miną dwa lata...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Mój kończy rok za 12 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratuluję roczku i życzę wieluuuu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ten czas szybko leci:) 100 lat w takim razie;)

    OdpowiedzUsuń