8/06/2014

Golden Rose velvet matte lipstick - recenzja

Hej. Zauważyłam ostatnio, że w moim kuferku kosmetycznym brakuje czerwonej szminki, ale wpadającej w pomarańcz. Postanowiłam szybko nadrobić straty przy nadarzającej się okazji. Przechodząc obok stoiska Golden Rose przypomniałam sobie ostatnie recenzje blogerek i vlogerek o najnowszej kolekcji szminek velvet matte :) Skusiłam się na jedną, ale dzisiaj już wiem, że muszę dokupić inne kolory! 



Można by napisać, że jeden z bardzo dobrych jak i nie rewelacyjnych produktów za jedyne 10,90 zł! Zazwyczaj obawiamy się, że za tak niską cenę nie dostaniemy trwałej i dobrej pomadki, ale tutaj czeka nas miła niespodzianka. W ofercie znajdziemy 20 odcieni od czerwieni do kolorów nude. Producent zapewnia również, że szminki nie zawierają parabenów! Kolory są matowe i bardzo nasycone (co widać na zdjęciu powyżej). Szminki tak naprawdę zabarwiają usta, dlatego kolor ładnie się utrzymuje :) Nie wysusza ust.  Ładnie pachnie, ale jest bezsmakowa (wiem, że nie każdy lubi smakowe szminki). Godna polecenia, produkt na 6! Przy okazji, w upały ta szminka także nieźle sobie radzi. POLECAM :) 

4 komentarze:

  1. Kupiłam i nie jestem nią zachwycona :/ Niedługo napiszę o niej reckę i ta moja czerwień w nr 20 powędruje w świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, na pewno przeczytam. Ale jestem zdziwiona, bo wiele osób ją chwali, co nie znaczy, że dla każdego będzie dobra. Nie ma idealnego produktu :) który spełniałby wymagania wszystkich :P

      Usuń
  2. kupiłam ostatnio jedną, przy najbliższej okazji na pewno kupię kolejną ;)!

    OdpowiedzUsuń