8/16/2014

Makijaż retro - lata 20

Hej. Zawsze marzyłam o sesji w klimacie lat 20. Jestem bardzo zafascynowana tą epoką. Kiedy tylko zobaczyłam ogłoszenie, że jedna z modelek szuka chętnych do takiej właśnie sesji, od razu wyraziłam swoja chęć. Oto efekty pracy, zapraszam do oglądania i komentowania. Oczywiście lista produktów na dole :) Powinnam dodać jeszcze, że tym razem było analogowo, nie cyfrowo na "przeterminowanej" kliszy :)

Gdynia lata 20





Dla klimatu polecam muzyczkę

LISTA - podkład Bourjois 123 Perfect leight beige, puder Kryolan, róż w kremie dream blush Maybelline 06, OCZY - baza pod cienie Essence, czarny cień z paletki Bad Girl Sleek, paletka Lancome hypnose drama eyes fiolety, pigment KOBO violet blush, USTA kredka Revlon colorstay ciemna bordowa, pomadka Flormar DC27.

Jestem ciekawa waszej opinii :)

4 komentarze:

  1. Cudowny makijaż , doskonale odzwierciedla klimat lat 20 :)

    wildstrawberryand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dopasowałaś makijaż :-) w dodatku modelka do takiej sesji idealna ;-)

    OdpowiedzUsuń