9/30/2014

Bardzo delikatny kolorowy makijaż - wspomnienie lata

Hej. Zanim przejdę do prezentowania mocniejszych jesiennych makijaży dzisiaj jeszcze letnia propozycja. Prezentuje makijaż jaki wykonałam ostatnio na zajęciach w szkole. Na dole lista kosmetyków. Modelowała mi cudowna Karolina - jeszcze raz dziękuje. Włosy oraz cała stylizacja w moim wykonaniu. Natomiast sztuczne róże zakupione w Empiku :) - przecenione. Od razu jak je zobaczyłam musiałam je mieć, obecnie są ozdobą mojej małej toaletki :) 





LISTA (przepraszam piszę to co pamiętam :) podkład Flormar najjaśniejszy, puder Kryolan, brwi paletka Chanel (ten kolor najjaśniejszy), oczy cienie Bikor (użyłam cieni z kilku paletek), sztuczne rzęsy Inglot, usta - ? bronzer- ? róż w kremie Maybelline


Wkrótce będą pojawiać się nowe wpisy, poznaję nowy aparat, ale przede mną najważniejszy egzamin z charakteryzacji - o tym także napiszę :) wpadajcie częściej

4 komentarze:

  1. Troszkę za wysoko wyciągasz kolorowe cienie. Polecam pod brew nakładać jakiś bardziej naturalny odcień albo rozświetlający- jednak pomysł fajny. Bardzo podoba mi się Twój wianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, ale to był celowy zabieg :) To raczej makijaż artystyczny, można go przerobić według uznania na co dzień ;)

      Usuń
  2. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń