10/21/2014

Wilk, wilkołak na Halloween - malowane :)

Hej. Dzisiaj kolejna propozycja na Halloween. Tym razem coś trudniejszego niż ostatnio (malowana sweet czacha :), ale nadal łatwego do wykonania. Przed imprezą wystarczy poświęcić na makijaż godzinkę. Można użyć zakupionych w sklepie plastycznym farbek do malowania ciała. Ja malowałam dwoma kolorami (czarny i biały), które mieszałam - supracolor firmy Kryolan. Odnośnie malowanych kłów - celowy efekt - troszkę groźniejszy wilkołak. Zapraszam także do komentowania :) Ktoś mnie rozpoznaje? 


Brakowało mi tylko takich odpowiednich soczewek, będę musiała to kiedyś nadrobić :)


Makijaż i zdjęcie wykonane troszkę na szybkiego :P 


Już niedługo będą strachy :D i kolejne charakteryzacje na Halloween 

2 komentarze:

  1. Podziwiam wszystkich body i face "paintingerów" za pieczałowitośc wykonania. Mega charakteryzacja , oj tak soczewki bardzo by sie przydały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Niestety w tym roku za późno pomyślałam, żeby jakieś zakupić, a bardzo wzmacniają efekt :)

      Usuń