11/26/2014

Makijaż inspirowany - Rihanna - tanie i dobre drogeryjne kosmetyki :)

Hej. Wykonałam makijaż (podobny) jaki miała Rihanna na jednej z gali (fanką nie jestem, ale muszę stwierdzić, że makijaże zawsze ma ciekawe). Tym razem użyłam cieni firmy My Secret i Sensique (na dole numerki). Następnie byłam w tym makijażu przez cały dzień - i z przyjemnością stwierdzam, że bez bazy cienie wytrzymały na mojej powiece ponad 7 godzin! Czyli warto w nie inwestować. Makijaż wykonany tanimi i drogeryjnymi kosmetykami :) Zapraszam do oglądania i komentowania. Wkrótce także szalony i mocny makijaż na imprezę andrzejkową :) Pomijam fakt, że od wczoraj zmieniałam wygląd bloga, robiłam nowy nagłówek itd... na razie mi wystarczy, bo traciłam już cierpliwość :) 

Jedne z lepszych zdjęć jakie znalazłam, ciężko o zbliżenia 



LISTA 

TWARZ - podkład Rimmel Wake up me, puder Kryolan, bronzer Sephora 

OCZY - My Secret nr 101 (jasno kremowy na całą powiekę oraz pod łuk brwiowy), do załamania powieki nr 506 (brązowy), w kąciku zewnętrznym cień Sensique nr 211 oraz do cieniowania nr 131 velvet touch, tusz do rzęs Benefit

USTA - szminka Golden Rose velvet matte lipstick nr 24 (tutaj moja recenzja szminki) oraz błyszczyk Glazel nr 16 (diamond coctail). 

3 komentarze:

  1. Makijaż bardzo mi się podoba <3
    Usta sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :). Czytałam trochę Twoich wpisów i widzę ze dosyć dobrze orientujesz się w tym wszystkim :). Mam takie pytanie, szukam jakiejś szkoły wizażu i może mogłabyś mi coś polecić? :), albo wypowiedzieć się jakoś na temat tej szkoły jeśli ja znasz? :) http://www.annazarko.pl/ będę bardzo wdzięczna za odpowiedz :), Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń