11/19/2014

Recenzja kremu BB Ziaja oraz zakupy Rossmann promocja 2 w cenie 1 :)

Hej. Dzisiaj piszę dla was recenzję kremu BB Ziaja oraz pokażę moje zakupy w niezwykłej promocji w drogeriach Rossmann (2 w cenie 1). Na początku jakoś nie mogłam za bardzo uwierzyć w taką promocję, będąc już w sklepie nadal zdziwiona wypytywałam panie sprzedawczynie o zasady - że jak to kupuję dwa kosmetyki za 40 zł, a płacę tylko za jeden - niemożliwe :) Natomiast nowe makijaże już wkrótce, ponieważ obecnie zajęłam się już produkcją świątecznym bombek za pomocą metody decoupage (na blogu pojawią się). Zapraszam do dalszego czytania


PLUSY: cena (około 10 zł), ładnie pachnie, lekka konsystencja, dobrze się rozprowadza, filtr spf 15, nie zaznacza suchych skórek, ogólnie dobrze pielęgnuję skórę :) 


Pomimo plusów produkt jest średni. Efekt matujący słaby i krótki. Krycie też bardzo słabę, nawet jak na krem BB. Również za mały wybór odcieni, jasne karnacje (tak jak ja) będą miały problem z wyborem. Mój krem jest ciut ciemniejszy. Czy kupię go ponownie? Raczej nie. Miły produkt do przetestowania i tyle. Moja ocena to 3,5. 

ROSSMANN PROMOCJA 2 W CENIE 1 CO KUPIŁAM


Oba produkty w cenie 41,90 zł. Oczywiście zapłaciłam tylko za jeden :) Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze tych produktów w moim kuferku. Będzie za jakiś czas recenzja - na razie z różu jestem bardzo zadowolona - przepiękny :) o numerku 33, korektor 51 light.


Oba produkty kupiłam jako ciekawostki kosmetyczne. Pierwszy to szminka ochronna firmy Miss Sporty za 7 zł. Na razie mogę o niej napisać, że ładnie pachnie :) Drugi produkt to róż marki Wibo nr 1. Zaskoczyło mnie naprawdę solidne pudełeczko. Cena 9 zł. Pigmentacja średnia, co widać na zdjęciu poniżej, ale za tak niską cenę jest ok. W sklepowym świetle wszystkie róże wydawały mi się takie same i miałam trudny wybór, jaki wybrać. Na początku chciałam inny odcień. 


Promocja w Rossmannie trwała do dzisiaj. Niestety zrobiłam o wiele mniejsze zakupy niż inne dziewczyny, ale jeśli tylko trafi się drugi raz taka promocja - przygotuję plan :) Uważam taką akcję za wielki plus, bo można dużo zaoszczędzić (jak ja 50 zł!!!). Warto warto. Gdyby tylko nie te grudniowe wydatki. Zapraszam do komentowania, jestem ciekawa, czy wy skusiłyście się :) 

2 komentarze: