12/14/2014

Moje bombki na choinkę - technika Decoupage

Hej. Dzisiaj post w klimatach świątecznych, jednak nie makijażowy. Chciałbym pokazać wam moje prace - bombki ozdobione za pomocą techniki decoupage. Niestety nie przygotowałam żadnych tutoriali. Jeśli będziecie zainteresowani mogę zacząć częściej wrzucać tutaj moje prace, a także wskazówki. Bombki, a także serwetki zakupione w sklepie stacjonarnym w Gdyni - jednak w internecie jeszcze większy wybór :) Zapraszam do oglądania 

Mikołaj na bombce ze styropianu :) 

Ptaszki

Bałwanek 

Wiewiórka - bombka, medalion plastikowy

Aniołki w stylu retro 

I jak się wam podoba :) 

5 komentarzy:

  1. a ja jestem na etapie robienia wieńców świątecznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też świetna sprawa, muszę kiedyś spróbować też porobić :) ogólnie kocham cały handmade świąteczny, a nie kupowane :)

      Usuń
  2. super są, bardzo piękne :) z chęcią zobaczę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń